måndag 25 februari 2008

Sara goes Stockholm

Idag hängde jag på stan med Elham. Jag shoppade som aldrig förr (okej, två tröjor och två par trosor om det nu räknas), dessutom har jag äntligen skaffat mig en ny strömsladd till min macbook. I'm so happy. Äntligen kan jag ladda skiten utan att hänga över vänner och "tvinga" dem att låna ut sina. Tack Jenny för att du varit så tålmodig med mig. Du är fantastisk!

Helgen klarade jag av bättre än väntat. Det hände saker hela tiden. Fika, film, sömn och teoriplugg. Nu är Lubna tillbaka och oj vad jag har saknat henne. Men hon åker hem även denna helgen. Så jag blir ensam igen. Får se om jag stannar eller om jag drar till Skåne. Jag saknar familjen sjukt mycket men samtidigt trivs jag så fantastiskt bra här, med allt som hör därtill.


Jag ska ut på skattjakt.. snarast möjligt (skattjakt är dagens mest uttalade, och uttjatade ord!)..

Inga kommentarer: