lördag 23 februari 2008

Saturdaynight - and I'm feeling alright

Satt och raderade lite saker på min gamla blogg tidigare idag. Kände att det liksom var på tiden eftersom jag inte använder den längre, och att mycket av det är en del av mitt förflutna. Jag hittade roliga, fula, gamla, knasiga, hemska och underbara bilder där. Men nu är de flesta borttagna, snart är hela bloggen raderad. När jag ändå är igång kan jag ju säga att jag hittade gamla bilder från Rockbjörnen 2007. Där fanns en bild på mig och Ola Svensson. Jag var ju lite salongsberusad när detta togs, och han var säkerligen också det? Schysst snubbe i alla fall. Han fyller visst år idag såg jag i SchlagerbloggenAftonbladet. Ja, jag läser dem, jag är lite av en nörd. Men jag står för det!


Missade kvällens delfinal eftersom jag hängde på ett sjukt mysigt fik på Östermalm tillsammans med min arbetskamrat Elham. Sjukt trevlig tjej. Vi fikade i typ tre timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag trivs som fan med mina arbetskamrater, det är inget jag sticker under stol med. Nu ska jag se Grey's Anatomy och käka punchrulle. Ciao.

Inga kommentarer: