onsdag 13 februari 2008

Heartbeats

I eftermiddag skickade jag iväg en liten Alla Hjärtans Dag present till familjen hemma i Skåne, den såg kanske inte mycket ut för världen men jag har hört att det är tanken som räknas. Jag hoppas i vilket fall att den kommer fram under morgondagen. Jag saknar dom tokmycket där hemma!

Idag var det tredje dagen på praktiken och vi började med en rejäl promenad i Stockholm city tillsammans med Elisabet. Hon visade runt oss till alla platserna där Nationaldagen kommer att firas. 45 minuter senare var det lunch och jag verkligen avgudar alla människor på Ung08, de är så jävla klockrena hela bunten, vilken härlig lunchtimme.

Vi skrev en kort och konsis text angående Nationaldagen, spånade idéer, rättade till och fortsatte med texten. Imorgon ska vi fortsätta spåna och göra jävligt korta texter till Ung08-passet. Jag och Lubna kände oss jävligt nöjda.. så vi "firade" med varsin burgare på Max. Vi kände att man liksom fick unna sig det eftersom vi rört oss så mycket under hela dagen ;)

Celebrity Spotting

Hanna Alström
Rakel Värmländer

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar som att du har det bra i storstan :P
Skönt att höra!
Här hemma händer också grejer. Bebben har börjat sparka mig i magen =)