torsdag 7 februari 2008

Dancing Queen

Igår hade vi utflyttningsfest på Träsket och jag kan nog säga att den blev riktigt lyckad. De flesta var där av både J1 och J2 och vi lyckades bra med en mix av gammalt 90-tal och nutidens electronica, pop och rock! Min macbook stod för musiken och alla fick agera DJ när de ville spela något alldeles extra. Denna gången hade jag ätit ett riktigt skrovmål innan så tre glas vitt var ingenting jämfört med för två veckor sedan. Runt 00:30 begav vi oss vidare till Hemmet för att chilla med Buzz och jag vann ett par gånger. Daniel och jag var ett team första rundan och det slutade med en andraplats :) Musikquiz är förjävla roligt! Vid 03:00 var jag sjukt trött och kände att, nu får det fan räcka.. så jag gick hem till mitt eftersom det trots allt var skola nästa dag.

Inga kommentarer: