fredag 28 december 2007

Breakout

Det är inte roligt längre, det är inte alls roligt att hela tiden få skit för en dröm man så länge har haft. Länge har jag velat bli musikskribent och när jag kablar ut det får jag skit, av folk jag inte ens känner. Jag förstår inte tanken bakom. Varför mår vissa människor bättre av att trycka ner andra? Rätt-ner-i-skiten. Baaam! Hur kan de göra så utan minsta tanke på hur det skadar. Jag är påväg att ge upp, det känns inte värt att kämpa för lycka och välmående längre.


Eller ska jag göra precis tvärtom. Ignorera och bevisa att jag är bättre. Bättre än du någonsin kommer att bli.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ähh kom igen nu bruden!

Du vet ju själv att du kan.
Dom känner dig inte och kan därför inte skriva annat än lycka till!

Lycka till och hang in there!

Kram /Jimmy

Pearl sa...

Dampen: De skriver inte ens lycka till, de hånar mig på bilddagboken och menar att jag skryter. Över vad förstår jag dock inte..

Tack Jimmy. Fungerade Ituneslåtarna?

Anonym sa...

sara, skit i människorna som bara klagar & klankar ner, har dem inget roligare för sig så låt dem få sitt "lilla roliga", men skit i vad dem säger & skriver.. dem känner dig inte & du känner inte dem så deras ord är inte värda någonting!! du är grym på det du gör & din dröm kommer att gå i uppfyllelse, i promise! puss sötnöt :)

Pearl sa...

Mikaela: Aww. Det värmer det du just skrev. Tack. Men det känns inte roligt längre när man ständigt får skit slängd på sig.