fredag 21 december 2007

Ice ice baby

Kom nyss hem från Ängelholm där vi hälsade på kusinen Siri. Hon sov mestadels av tiden, men vad kunde jag egentligen vänta mig av en tjej på 1,5 månad? Hon fick sina julklappar, vi kelade med henne och jag tog en del kort, sen drog vi oss hemåt i dimman. Nu sitter jag här med köldkramper i både fingrar och fötter, ingen hit får jag be att tala om. Ska nog leta upp mina Snoopytofflor och kura in mig i en varm filt, därefter äta nachos och se Transformers.



En dag, kanske...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ööh.. hur lückas du få köldkramper? har ni ingen värme?

Och nu MÅSTE jag fråga;
Tycker du verkligen att transformers är bra? jag skäms för att jag har sett den, skådespelarinsatserna är något av det värsta jag upplevt i en seriös film.

Pearl sa...

Slusk: Jo, men alltså när jag väl börjat frysa har jag svårt att få upp värmen igen..

Nej, den första timmen var grym.. tills.. transformer-nötterna började prata. Då dog jag och min kompis av skratt medans alla andra satt förstelnade i biosalongen.