söndag 30 december 2007

Help?

Satt nyss på Facebook och tittade igenom lite gamla bilder. Där hade en gammal vän skrivit en del onödigt dumma kommentarer om mig, som om han inte kände mig överhuvudtaget och dissade det vi delade en gång i tiden. Om jag inte missminner mig ställde jag upp för honom dag som natt när han hade det jobbigt, vi pratade om allt och jag höll käft. Jag rörde inte en min. Jag lyssnade och var kompisen som ställde upp. Jag var mer. Jag var den enda som visste om hans sjuka syner och idéer.

Som att han såg saker som egentligen inte fanns där... Nu skiter jag fullständigt i hur mycket jag hänger ut snubben, för han är gott värd det! Jag tycker synd om dig, det gör jag. Gå & skaffa hjälp för fan! Om inte för dina syner, så för att bli lite mer medmänsklig.





- & jag är så blödig att jag inte nämner några namn, så snubben vi pratar om kan vara vem-fan-som-helst. egentligen. ord vs ord. punkt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var fan inte najs gjort Sara. Vad får du ut av det här egentligen, skaffa ännu fler ovänner eller?? Han skämtar ju bara, ta inte det så himla seriöst...

Pearl sa...

Anonym: För det första. Varför är du anonym? För det andra. Jag är inte ovän med någon, isåfall är det ovän med mig. Och för det tredje. Sådana skämt tolererar inte jag.