fredag 28 december 2007

Countdown

Då äre' typ.. tre dagar till nyårsafton och jag har börjat ändra mig i frågan "Vart man beger sig på Nyårsafton?!" Innan var det självklart att sitta hemma, köra Grey's Anatomy maraton och dricka Coca Cola i mängder, plus att se efter hunden så han inte dör av rädsla (iomed alla raketer), nu är det inte lika självklart längre.. Innerst inne vill jag tillbringa de sista timmarna med någon eller några jag tycker om, men samtidigt blir det så mycket mer planering då (kläder, make-up, hur-man-tar-sig-dit-och-hem m.m.) Och den senaste tiden har jag sannerligen inte varit en planerare, jag har inte orkat eftersom skolan slagit mig i bitar av stress och planering. Så.. hur gör man då? För att behålla kakan OCH äta upp den, det har jag fått lära mig.. att det går inte?!

Inga kommentarer: