onsdag 5 december 2007

Den som söker han finner..

Efter flera timmars letande fann jag de ultimata julklapparna till mina tjejkompisar. Det råder ingen tvivel om vem som ska ha vad, av det jag beställt hem. Än så länge har alla fått två julklappar var, eller nästan i alla fall. Av sju kompisar så har kanske fyra fått det, resten ska jag spana efter ikväll - på nätet. Funderar på att köpa lite till familjen också när jag ändå är igång.. shopaholic som jag är! Jag orkar inte vänta på att julhandla med brorsan, han får helt enkelt ha överseende med mig. HAHA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallelåja. Så du är redan igång med klapparna? Jag vet folk som var helt klara innan december ens hade junnit börja. Jag har fixat en, en signerad tavla av Hasse Alfredson till pappa. Sen var det resten ja, det blir en gåta...

Allt bra uppe i skolan? Jag sitter och inväntar svar på om jag ska läsa Bild till våren eller inte. Vill så gärna...

Puss

Pearl sa...

Carolina: Men jag har inte orkat bry mig förens jag fick pengar på kontot. :P Vad sött av dig att köpa det. Jag funderar på Monthy Pytons flygande cirkus DVDbox till föräldrarna :)

Skolan går fint.. men stressigt. Heja Carro. Jag håller mina tummar!