tisdag 11 december 2007

Thai Gai Mai

Ja, alltså. Vi var ett gäng ute och åt på Chili Thai i Vetlanda igår kväll, mycket trevligt. Jag beställde kyckling med chilipasta och thailändsk basilika, sjukt gott, sjukt hett. Samtalen inbringade både fällor och sex, en salig blandning av det mesta helt enkelt. Runt 21:30 begav vi oss hem till Ella för att spela tvspel, dom av oss som orkade hålla sig uppe. Daniel var duktig, men jag förstörde hans framfart då jag liksom mest irriterat sa högt att jag ville byta bana, och så blev fallet för honom. Jeera satt och puttade på sina motspelare för att distrahera och Lubna skrek mest hur kass hon kände sig. Haha! Jag vann kanske fem ggr och resten tog Daniel eller Jeera hem.



Det blev även så att jag stannade över natten hos Ella eftersom Robin, hennes sambo, just nu befinner sig i paris med familjen, så hon ville inte sova ensam. Vi låg och pratade i två timmar tills hon sa bestämt "Nej Sara, nu måste vi sova, godnatt!" Jag var sjukt trött när jag vaknade 8:15 imorse, och det var jävligt tufft att komma ur sängen, men jag lyckades... Idag har vi TV och efter det beger jag mig hemåt till Skåne för att vittna imorgon bitti. Gissa om jag inte längtar tills imorgon..

Inga kommentarer: