måndag 3 december 2007

99 onödiga saker

1. Namn: Sara Pearl Elisabeth
2. Pepp just nu: Film & nötter
3. Happening på gång: Vittna i rätten nästa vecka. Om det är så jävla happening..
4. Jag älskar: Min familj & mina vänner. Musik!
5. Jag hatar: Folk som sätter sig över andra.
6. Snyggast just nu: Jag har en topp tre lista.
7. Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Samma som förra veckan.
8. Om jag kunde skulle jag: Jobba på Rolling Stone Magazine & agera rockstjärna om nätterna.
9. Het person jag vill känna bättre: Christoffer Hiding, haha! Näe men ingen specifik..
10. Katter är: Söta men fega
11. Snällast denna vecka: Tre små hjärtan.
12. Person som gör mig engagerad: Bra förebilder
13. Någon jag stör mig på: Hon vet det bäst själv
14. Jag får ont i magen när: Jag stressar & äter dåligt
15. Jag är rädd för: Spindlar, djupa vatten & mörka skogar
16. Främling jag vill lära känna bättre: Vi lär känna varann bättre för var dag
17. Bekant jag vill pussa på: Alldeles för många
18. Jag pratade senast med: Lubna efter jag lämnat Ellas place
19. Jag läser jämt folks bloggar därför att: Jag är en nyfiken jävel?
20. Just nu är jag: Relativt pigg men samtidigt sjukt sliten
21. Just nu är jag inte: Peppad alls för att resa mig upp & lägga in tvätten i torkskåpet
22. Dömer folk efter utseendet: Kan ha hänt
23. Är dödligt kär? Njae men alldeles för ofta kär i kärleken
24. Blir lätt "för stunden förälskad" i okända på ex, tåg: HAHA, tåg.. Vad passande ;)
25. Gör när jag ser en snygging: Beror på.. Om han ser att jag tittar blir jag generad annars glor jag tills jag blir avslöjad
26. Diggar mest: Musik, Pepsi, Mario Kart & mina vänner
27. Om jag var döende skulle jag: Berätta för mina nära hur mycket de betyder för mig
28. Har hemlig passion för: Jag älskar att dagdrömma med musik i öronen & låtsas att jag är med i en musikvideo
29. Jag blir kåt när: Någon hetsar upp mig?
30. Hälsning till någon babe: "Kom hit & hångla upp mig mot en vägg.."
31. Är du snäll: Ja, så ofta det går
32. Är du fåfäng: Ibland
33. Är du blyg: Jo man tackar
34. Är du piercad: Ja på tre ställen för tillfället bortsett från öronen
35. Är du bestämd: Oja!
36. Intressen: Musik, vänner, fotografera, skriva & ta långpromenader
37. Favoritdricka: Pepsi & Chai Latte
38. Vad gör du just nu: Chillar i sängen
39. Senaste person du kramade: Ella
40. Senaste person du ringde: Pappa
41. Senaste person som ringde dig: Mamma
42. Hur många speglar finns i det rum du är i: En fet jävel
42. Saknar du någon nu: Skojar du eller?
43. Vad köpte du senast: Sallad
44. När var du i en affär senast: I eftermiddags, på ICA Maxi
45. Vad har du för framtidsplaner: Jobba som journalist
46. Vad drack du senast: Vatten
47. Har du stadigt sällskap: Nej
48. Vill du ha barn: Om jag finner min stora kärlek
49. Längtar du till din nästa födelsedag: Näe
50. Har rakat dina ben någon gång: HAHA, ja!
51. Är du sugen på något nu: Pepsi.. Måste-hålla-uuuut
52. Hur många hål har du i öronen: Fyra
53. Född? Lunds BB
54. Var bor du? För tillfället, Holsbybrunn
55. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Uäääk, kaffe är äckligt!
56. Hur vill du ha ditt kaffe? Helst inte alls!
57. Använder du hudkräm? Ja
58. Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Jag zappar loss ordentligt!
59. Vad jobbar du med? Jag studerar men är fortfarande anställd på ett fik i Hässleholm
60. Vad läste du för språk i skolan? Engelska, spanska & tyska
61. Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nej
62. Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? För hand i Holsbybrunn...
63. Är du miljövänlig? Köper rättvisemärkt, miljövänliga produkter & åker kollektivt
64. Källsorterar du? Så gott jag kan
65. Attraheras du av män med skägg? Stubb möjligtvis
67. Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Handduk just nu
68. Var brukar du handla dina kläder? Nätet & Malmö
69. Tycker du att du är snygg? Jag överlever!
70. Micro-pop eller poppa själv? Det är gott vilket som
71. Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? Svårt
72. Vad ska man göra i en dusch? Blöta ner sig
73. Är du bra på att laga mat? Pastasallad & starka röror är jag bra på..
74. Har du några fobier? Spindlar..
75. Har du några tvångstankar? Kolla efter så att jag har låst, flera gånger om
76. Tycker du att du har fin dialekt? Den duger
77. Hångel? Ja, håll min hand i din & vi....
78. Hur märks det på dig att du är öppensinnad? Lär känna mig hörrö!
79. Hur märker man av din charm? På leéndet?
80. Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? Någon jäkla cykeltrafikskola var jag med i, om jag inte minns fel..
81. Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? Kurt Olssons Julkalender & Sunes Jul
82. Brukar du baka? Mer nu än tidigare
88. Röstade du i det senaste valet? Ja
89. Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Det har sina upp & nedgångar
90. Är du mytoman? Nej
91. När hånglade du senast: Typ.. Augusti?
92. När åt du senast: Äter yoggi just nu faktiskt!
93. Vilken låt lyssnade du senast på: Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
94. Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, i Hässleholm
95. Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
96. Vad tycker du är fint? Snedluckar på taniga pojkar!
97. Vad tycker du är äckligt? Folk som inte har vett i kroppen!
98. Vem fick du senast sms från: Zandra
99. Har du pengar på mobilen: Ja

Tagen av Sheena

Inga kommentarer: