måndag 17 december 2007

Mjukgörande

Idag har vi haft repetition inför jultv som ska sändas imorgon mellan 10-11:30, det gick väl inget vidare enligt min åsikt. Allting var för blurrigt och tiderna passade inte alls. Sen var inte humöret på topp heller för den delen. Kan bero på vissa glipor som behöver finjusteras så att de håller längre och blir mer slitstarka. Det har varit såhär i en dryg vecka och jag förstår inte vart felet ligger. Det enda jag hört är att jag på något vis är känslig. Är det samma som att vara sensitive eller mjukgörande? Jag kan liksom inte klura ut vart problemet ligger och vilka pusselbitar som saknas för att gå tillbaka till det normala?

Och jag som hade köpt julklapp och allt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Och jag som hade köpt julklapp och allt..."

Det där lät inte så muntert.. =/

Anonym sa...

Vad får jag för julklapp då?
Jag är ju nyfiken jue :P

God Jul och kram /Jimmy

Pearl sa...

Slusk: Näe, det var väldigt spänt mellan mig och en killkompis, och jag hade gjort mig till ordentligt med att köpa paket. Så är det så krystat mellan oss... Känns inte så muntert.

Dampen: Vill du ha 10 downloads på itunes? :D