måndag 10 december 2007

Utbrott x 200

Idag har det verkligen inte varit min dag. Det började med sen ankomst till skolan. Vid lunch skrek min TVlärare på mig då vi hade tjaffsat om att någon hade förstört mitt inslag (jag tror att jag vet vem syndabocken är..), det var svårt att hålla tillbaka tårarna då jag kokade av ilska. Senare under dagen skäller en klasskompis på mig för att jag begärt mig ledig resten av veckan, fastän jag har mycket viktiga ärenden där hemma. Och det är ju inte så att jag inte blir färdig med mina jobb tills sändningen nästa tisdag, men ändå vill de ha mig där, sittandes bredvid och glo för att jag ska finnas "till hands". Suck & stön. Sen nu under eftermiddagen tjaffsade jag med en killkompis via sms, han hade tyckt att jag anklagade honom för diverse saker. ÅÅÅH! Är jag så jävla äckligt svår att ha och göra med? Jag pallar inte. Och jag som verkligen sett fram emot denna dagen. Suck...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stå på dig själv. Verkar som att du har lite uppförsbacke.

Pearl sa...

Slusk: Det gör jag också. Jag säger vad jag tycker och står för det.. mestadels. Men jag mår alltid dåligt efteråt. Känsligt nervvrak haha!