onsdag 19 december 2007

Tredje terminen avklarad

Igår körde vi JULTV för hela slanten, vilket jävla ös (?) det var. Eller inte, haha! Det gick väl bra, från och till. Men sen är man ju aldrig till 100% nöjd och hittar alltid saker att peta på. Boppe, vår linjeföreståndare lovordade iaf oss och berättade på journalisternas avslutning att folk på skolan inponerades av vårt hårda och mycket fina jobb. Så då log man lite för sig själv.

Idag tog jag mitt pick och pack och reste mot varmare nejder, hemtrakterna. Fast jag får sätta ett minustecken framför varmare, för det var rysligt kallt här nere. Alldeles för kallt. Jag tappade känseln i benen någonstans mellan ICA Kvantum och uppförsbacken innan min gata på en promenad genom stan. Det gör jag helst inte om. Jag känner fortfarande (flera timmar efter) hur det sticker i fötterna och kyler i benen.

Förresten! Jag övningskörde idag, första gången sedan september och det gick lite trögt de första tio. Men sen körde jag ECO hela vägen lång och om jag minns rätt är jag en hejare bakom ratten (?), hur nu det går ihop då jag ännu inte har skaffat mig korthelvetet. Hmm, det är något som inte stämmer här.. Finn ett fel i tidigare mening.

Ska be brorsan låna mig ett ex av Transformers sen ska jag chilla med läsk och popcorn (?). För det tycker jag att jag är värd efter allt hårt slit under decembermånad. Eller ja, under de senaste tre dagarna iaf :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör så att du avvarar minst en timme varje dag åt att läsa teoriboken nu så att du klarar av provet framöver. Sen så går det nog bra och du har då snart kortet i din hand.

Pearl sa...

Rockho: Jag hoppas verkligen det. Gäller bara att ta sig tid. Skolan har sugit musten ur mig.