måndag 24 december 2007

Inte en jul som alla andra

Jag försökte faktiskt komma på något vettigt att göra under Kalle Anka prime-time, men det bästa var.. att jag somnade och sov mig igenom hela programmet. Dock vaknade jag lagom till "Kan du vissla Johanna" och det var första gången någonsin jag såg hela avsnittet. Kanske skapa en ny tradition, det är ta-mig-sjutton bättre än Kalle Anka!

Snart ska det delas ut julklappar. Brorsan står inte ut med väntan länge till.. Jag hade gärna hoppat över allting och sovit bort julen. Håller på att bli sjuk och är såå opepp på allting. jag fryser och plågas av kramper. Fast samtidigt, någonstans inifrån kommer julkänslan smygande tillsammans med de levande ljusen och ris-ala-maltan :) Jag kanske överlever julen, den är ju trots allt snart slut ändå.

Inga kommentarer: