torsdag 13 december 2007

Newpsie

Gamla vanor håller oftast i, jag kunde helt enkelt inte vara utan den. Min piercing är tillbaka sen ett dygn tillbaka. Det kändes tomt utan den, så det var bara att ringa Ulrika för att boka tid omgående. Denna gången gjorde det ont, första gången jag känner smärta över ett nålstick. Ulrika menade på att det var för att hon gjorde hålet i en gammal ärrvävnad därav smärtan. Bra, då vet jag.. tills nästa gång. Ifall den skiter sig ännu en gång.. Fast iofs borde det vara bättre, att ta det andra bröstet om jag nu inte skulle kunna vara utan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm =) fast det känns lite asymmetriskt att bara ha en?
kan för övrigt berätta att min ena gjorde skitont och inte hade jag piercat den innan...

Pearl sa...

Nej, jag tycker det blir för vulgärt med en i varje. Jag brukar inte vara känslig men denna gjorde ont.

Pearl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vulg�rt och vulg�rt.. jag springer ju inte direkt runt och flashar dem hela tiden.. och jag har f�tt intrycket av att fr�ken inte �r s�dan hon heller =P

Pearl sa...

nej men det är snyggare med två på killar jämfört med två på tjejer :P