söndag 23 december 2007

Kändisspotting

Lille julafton. Nu är de sista julklapparna inhandlade. Jag köpte faktiskt julklappar till mig själv, från farmor och farfar, då de inte har någon som helst aning om vad jag tycker om. Vad det var avslöjar jag imorgon, troligtvis via bilddagboken. Brorsan köpte också julklappar till mig mitt framför näsan. Mamma och pappa fick väldigt många klappar av Tomten i år, men det är de värda som får stå ut med mig och brorsan trots vår uppkäftighet 95% av årets dagar.

När vi gick från stan möttes jag av härliga Hässleholms-kändisar, Andreas Tilliander mitt på torget och därefter Johan T Karlsson på stationen, ni vet.. Familjen! Och då, tio minuter försent kom jag på vad jag borde önskat mig av brorsan i julklapp. Familjens "Det snurrar i min skalle", då kunde man kanske tillomed tiggt till sig en autograf mitt på stationen? Brorsan var sugen på att hälsa då Johan besökte hans skola i måndags, men jag röt till och sa "Nej Fabian, låt bli" så då skrattade han åt mig och följde snabbt med mig i raska steg.

Om en stund ska vi klä julgranen, eller JAG ska klä den. Familjen har gett upp hoppet till att få hjälpa till då jag är väldigt hård och petig när det gäller vad som ska hänga i granen. En lill-Hitler-typ. Jag måste även städa klart rummet och slå in de sista klapparna, mycket ska göras innan Julafton är här. Bah, bäst att sätta igång redan nu..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go' Jul Sara, http://i17.tinypic.com/6ytxgz9.jpg (julkort).

Pearl sa...

Sheena: God Jul :D