onsdag 15 augusti 2007

Dangerous.

Det svider rejält på mitt vänstra lår och det har varit så sedan jag satte mig här vid min macbook i knäet. Jag kan berätta att det är tack vare att jag satt i bara trosor vid datorn tidigare idag som mitt lår numera är min blivande fiende (om det inte går över strax). Det är ordentligt rött och gör inte mindre ont bara för att jag numera sitter med tjocka jeans. Ingenting hjälper, funderade ett tag på att använda mig av isklampar att kyla ner låret med, men då blir det bara blött, bah. Livet är hårt. Man kanske borde byta ben, så det bränner till ordentligt på det högra med? Då blir det i alla fall en jämn "bränna". Haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Laptops har en förmåga att bli ganska varma särskilt om det är lite kraft i dom.

Var försiktig och sitt helst vid ett bord =)

Att tänka på också är att alla laptops hämtar luft och blåser ut luft på undersidan, har man dom då i knäet eller i sängen så blir dom ännu varmare då dom inte får nån luft.

Så återigen både för dig och din dators skull. Sitt vid ett bord :)

Pearl sa...

Jimmy: Jo jag visste detta men det är så obekvämt vid ett bord, speciellt för ryggen. Men jag ska ta lärdom av detta!