fredag 3 augusti 2007

Fånigt.

Nu orkar jag inte fåna ihop ännu ett dikteri (eller något..) eftersom nu är det helg och vardagens mörker har krypit ur mitt skinn denna gång. Många frågar, men nej. Texterna handlar inte om någon, jag bara.. skriver. Igår drog jag ut en visdomstand, om jag tappat förståndet? Njae, kan vi ta en annan gång, när jag vet bättre, haha! Ska göra mig en pastasallad nu, eller kanske en varm macka. Matlust har jag ingen pga tandens avsaknad, det ömmar fortfarande lite.. Ikväll ska jag till Cats, dricka rödvin och ha mig. Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

pastsallad? missat en bokstav? dum som jag är kan jag inte klura ut om det är ett -L eller ett -A ;) *besserwisser*

Pearl sa...

Pierre: Vem är du som besservissrar mig? ;P Tack, jag var trött och halkade på tangenterna.