söndag 12 augusti 2007

Flaggan i topp.

Nu är jag handlat alla förbödenheter inför sista veckan själv. Det blev både grönsaker och coca cola. Fick mig dagens motionspass med iomed att jag cyklade till affären. Gött! Kom nyss hem och fick en smärre chock efter att gått igenom antalet besökare på bloggen. Vilken höjning. Ska vi gissa på att det är tack vare en viss kanonbloggerska?

Som jag tidigare berättade var det festivalens finalkväll igår. Jag var ordentligt trött men det hindrade inte mig från att dricka coronas och skumpa all night long. Mitt i vimlet såg jag en viss My (kanonbloggerskan) och jag kände bara att jag var tvungen att hälsa. Man är ju inte den som är den. Kul att se dig! Strax ska jag bege mig till Robin för film och skitsnack. Hoppas fan-i-mig att det inte börjar regna på mig, det ser rätt mörkt ut. Håll tummarna!

4 kommentarer:

Jens sa...

hur kollar man antalet besökare?

Pearl sa...

Jens: Du blir medlem på www.susnet.se och sedan kopierar du in koden i html på bloggen. Typ.

Anonym sa...

aha, fast det med html bara stör sig tyckerjag;)..blogspot suger egentligen.

Pearl sa...

Jens: Jag kan kanske hjälpa till någon gång. Blogspot är bättre än blogg.se, i alla fall, (: