tisdag 21 augusti 2007

Luften har gått ur mig.

Ledig från Ädelfors Folkhögskola men inte ledig från JCH Trafikskola. Pluggandet går fram och tillbaka, mina största problem är alla lustiga vägmärken och "om du kör om och det kommer mötande trafik vad.." Herregud, världens lustigaste frågor med invecklade svar. Varför inte raka frågor utan massa krummelurer? Jag får huvudvärk och till råga på allt så börjar jag bli sjuk med, jävla igentjockade halsjävel (för att uttrycka mig milt). Det tär på krafterna och jag vill vara fit for fight under veckans gång och ha energi över till både körlektionerna och teorin, men musten går liksom ur mig. Bah!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett anonymt tips från en beundrare.

KOlla in denna:

http://tyskungen.blogspot.com

Jag har en känsla för feeling att du kommer att gilla den.

Pearl sa...

Klaus: Okej, jag kollar :)

Anonym sa...

fin väska! men lite för guldig för mig ändå :-) kram!