tisdag 14 augusti 2007

KO(OLT) SNACK PÅ MSN.

Min vän Julias familj bor lite utåt, på landet och hennes pappa har kor. Nu var de ännu en gång ute på upptäcksfärd vilket Julia fann väldigt tröttsamt.

[22:07:04] [Pearl] säger:
De var kanske trötta på sin egen hage :P
[22:07:10] Julia säger:
om jag hade haft ett gevär så skulle jag minsann kunna meja ner varenda en
[22:07:34] [Pearl] säger:
neeej!! gillar du inte kor?
[22:07:55] Julia säger:
jo men icke våra
[22:08:08] [Pearl] säger:
haha nähä. är de så jobbiga?
[22:08:40] Julia säger:
är ju ute på språng varenda sommar.
[22:08:49] Julia säger:
ganska så tröttsamt!
[22:09:08] [Pearl] säger:
ja det är sant. men de kanske vill ut på äventyr? :)
[22:09:46] Julia säger:
jo du kanske vill ta me dom ut på bio eller bowla nån kväll.
[22:10:09] [Pearl] säger:
åh vad mysigt. haha
[22:11:07] [Pearl] säger:
bara de bjuder på popcorn så fixar jag platser. ;)
[22:12:52] Julia säger:
ja det kan dom fixa.. en i vår grann by odlar majs så ta me spis eller micro :)
[22:13:25] [Pearl] säger:
TA MED EN SPIS TILL BION? Avancerat!
[22:13:45] Julia säger:
ja du e ju så hi-tech :P
[22:15:02] [Pearl] säger:
då får jag gnugga geniknölarna en aning.
[22:15:43] Julia säger:
var har du dom? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte för att vara elak nudå men jag tror inte dom tillåter husdjur på bion :(

Du kanske kan försöka sminka upp dom lite och kalla dom för.... min mamma? och jag menar MIN inte din :P

Anonym sa...

Tja, det är ju klart. Det finns ju hiss upp till våra biografer, och där står väl inget om djurförbud!? Fan, jag måste med och fotografera allas miner HAHA.

Pearl sa...

Jimmy: Vad elakt. Mot din egen mor. Men om du vill så.. dock måste vi få dem att snacka värmländska med eftersom det är skånska kossor ;)

Carolina: Haha, får de plats i hissen tror du? Finns det ingen viktgräns där?