torsdag 9 augusti 2007

Una cerveza por favor!

Nyss hemkommen från festivalens första dag och faktiskt så hade jag det riktigt trevligt, bättre än jag trodde faktiskt. Det blev en del Corona vid CubaLoungen vid Graffiti och sen en munk tillsammans med Andreas på vägen hem. Gött! Troligtvis blir det samma visa imorgon igen i trevligt sällskap av mina vänner. Vi får se vad dagen har att ge helt enkelt.

Men jag kan säga er såhär mycket, att Corona är fan den godaste ölen som finns tillsammans med en klyfta lime, och jag är då fan ingen öl-lover. Donuts är en klassiker när man är lullig, den ska vara sockrad, inget jävla kladd! Repris imorgon tack. Nästa stopp, Homer Simpsons öl&donutmage.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha RIGHT ON!!
Corona med lite lime är dessutom förbannat lättdrucken. :D

Dock så skippar jag nog gärna donuten och tar en corona till istället :P

Pearl sa...

Jimmy: Jag körde både en del Coronas OCH Donuts :)

Anonym sa...

Nu lägger jag mig i, men då kör jag två delar donuts. Ugh, hata öl hata öl hata öl...

Pearl sa...

Mrs Simpson: Men Corona ÄR gott, och du som Homers "fru" borde klara av det med ;P