fredag 17 augusti 2007

Sofie-jag-är-hungrig!

Sitter här och inväntar en kompis för en fika/lunch på stan. Vi sa runt ett och att hon skulle ringa innan hon körde, men har hon ringt? Nej. Jag har inte ätit idag och jag tror snart att magen sprängs, och andra sidan får jag skylla mig själv när jag inte äter frukost. Jag föredrar att sova längre istället för att äta. Fast just nu skulle jag kunna göra vad som helst för en fet hamburgare, eller kanske en fläskig grisröv. Uh vad fel det lät. Jag tar tillbaka det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

alltså din mage kan väl inte sprängas för att den är tom, vari ligger logiken i det? implodera är ordet du letar efter ;) usch vad messerschmittig jag är..

Pearl sa...

Slusk: herregud, jag borde krympa dig och trycka in dig i mitt öra så får du parkera din häck i min hjärna. Och med detta blir det mer rätt, det jag säger :)

Anonym sa...

Hahaha! Jag tolkar det som en varm komplimang. Men ska du få in min häck i genom ditt öra så har du mycket att krympa, även om du skulle ha onormalt stora öron.. ;)

Pearl sa...

Slusk: men dra in magen så du kommer förbi och fram :) Haha. Jag krymper dig, i tvätten!

Anonym sa...

Haha.. för det första så har jag svårt att se mig själv krypa in i en tvättmaskin, och för det andra är det ganska komiskt för du är den första kvinnan som sagt åt mig att göra mig mindre innan jag kryper in i henne.. det brukar vara önskemål åt andra hållet.. d'oh!

Pearl sa...

Slusk: Haha. Jag är inte som alla andra kvinnor. Trodde det framgick!