torsdag 16 augusti 2007

Rain on my shoulder.

Mörkret har lagt sig över hustaken och natten är här. Jag hör hur regnet smattrar mot takfönstret, det går som i vågor. Jag går ut i nattens kolsvarta mörker och låter kläderna falla. Min nakna hud bli målet för vattendropparnas fall. Min hud knottras av kylan och de ynka hårstrån jag har på mina armar reser sig. Gåshud. Det kittlar till i nacken då vinden viner i mitt hår. En rysning färdas längs min ryggrad ned mot svanken i ren njutning. Jag sluter mina ögon och önskar att du vore här, bakom mig flåsandes i nacken med dina händer vandrandes över min kropp. Jag biter min underläpp blodig i desperation efter dig och din hud, mina fingrar söker den glänta som bringar njutning. Om du var här. Kom, det är dig jag vill ha nära och omfamna tills dagen gryr.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Wow.

Bra skrivet tjejen!

Pearl sa...

Jimmy: Tack :)

Jens sa...

jaså? ja,typiskt jch:P...okey,ja,det gör vi säkert..det låter bra,fast tjänar man på det jämfört med tågen?

Pearl sa...

Jens: Varför svarar du här och inte på din egen blogg? :P Ja det borde man tjäna på, i allafall om man åker mestadels x2000. Buss via Växjö är billigt, men drygt. Tåg är dyrt!

Anonym sa...

Nåååe, jag kommer hem till dig och glor på filmen :D

Anonym sa...

Lycka till i morgon! Jag håller tummarna för dig!! :)

Pearl sa...

Carolina: Haha, gör't. men denna helgen är jag inte hemma sen kör jag bil var dag, så kan bli tufft med tid :P

Angelica Lindvall: Tack.