torsdag 9 augusti 2007

Ni börjar fatta grejen.

Okej, jag har inte speciellt många besökare, men de som väl tittar in och läser skriver oftast en kommentar med, och det uppskattar jag. Då ser jag även vem det är och kan bekanta mig med dom på ett annat sätt än innan. Jag tycker det är lajbans, riktigt lajbans. Jag hoppas såklart att med tiden blir ni fler, även om jag mest skriver bloggen för min egen del och inte för någon annans. Fast feedback, positiv som negativ är alltid gött, tack tack!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Storleken har ingen betydelse säger de som har en liten. Hur som helst är jag nyfiken; hur många besökare har du ungefär? Om man nu får fråga dvs

Pearl sa...

Slusk: På min förra blogg var det rätt många, sen tappade jag dem alla när jag gjorde en flytt från blogg.se. Så jag har precis börjat räkna igen och de är då fan inte många.

Anonym sa...

En blogg ska man inte skriva för andra utan för sig själv som du skriver att du gör.

Man ser det nog som en planka att ventilera ut en massa skit på.

Finns det då en och annan som läser och bryr sig är det ju bara ett stort på plus i kanten.

Sen spelar det ju ingen roll om det är 10 eller 10000 som läser så länge som ingen kommenterar nått... rätta mig om jag har fel :)

Pearl sa...

Jimmy: Visst är det så. Dock kan jag ibland känna en visst tävlingslysten liten plupp inom mig som vill ut, men det är väldigt sällan!