lördag 11 augusti 2007

Panic! In The Closet

Herregud. Okej, det ser ut som jag ska föröska mig ut ikväll med, är ju trots allt final på festivalen så varför banga det? Sitter med min första öl i handen och verkar cool-lugn på utsidan, men på insidan skriker jag. VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG? Alla snygga outfits ligger i tvättkorgen och även fast jag har massiva klädhögar i garderoben hittar jag verkligen ingenting att ta på mig. Jag tänkte köra uppklädd men ändå se vardaglig ut, som om jag inte försökt att anvancera och vanligtvis är så läcker. Men hur fan gör man det? Hittade en flummig rosa tshirt från TopShop och ett par glansiga leggins som jag för tillfället sitter i. Eller ska jag köra mitt rödvitrandiga asheta linne som jag får snygg klyfta i trots att jag har minitits? Ångest på hög nivå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör på det randiga! Boobies ftw :D

Skitkul att träffa på dig igår. Bilden du har här på bloggen gör dig inte rättvisa!

Pearl sa...

My: Ja det blev ju det randiga tillslut :)

Ja jag kände att fan vad kul att jag kände igen dig. Skitkul att träffa dig med.

Nej jag vet, men har inget PS på datorn så jag kan inte göra något åt det för tillfället. :(