tisdag 7 augusti 2007

Final countdown

Jag har något att berätta. Jag har varit med och tävlat om en resa till NY. Från början ansåg jag att jag inte hade en chans mot alla yngre tjejer med oerhörda talanger. Sedan var tävlingen på hemsidan slut och de ansvariga kontaktade mig i förra veckan och sa att jag var i topp tio. Yääj dök upp i hjärnan, men några större förväntningar hade jag inte. Dock ringde de idag och sa att jag var numera även i topp fem, så det blir final för min del den 18e augusti i Göteborg. Där ska vi upp på scen inför publik och berätta varför vi är superstjärnor och värda en resa till NY och gå på TRL. Herregud. Jag kommer få ett nervöst sammanbrott , kallsvettas och trilla av scenen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj Sara. Shit vad kul!
Grattis. Även om du inte skulle vinna så är det väl rät bra presterat att komma i topp-fem?

Grattis!

Pearl sa...

Maja: Ja eftersom det är en jury som valt efter folket känns det extrakul. (:

Anonym sa...

Hoppas verkligen du fixar detta och vinner en semseter =)

Pearl sa...

Jimmy: Haha, håll tummarna för mig. Jag har scenskräck.