lördag 4 augusti 2007

HIStory

Det blev inget Cats. Något kom emellan, eller ska jag säga någon? Det var ingen fin kväll. Igår kröp det under skinnet på mig, läskigare historia har jag inte hört på år och dar. Jag blev arg, riktigt arg. Hur föds man utan känslor? Hur kan man behandla sin andra hälft som skit och utnyttja denne till max? Det är obegripligt. Du min vän, har mitt fulla stöd. Hoppas du kunde sova inatt trots allting.

Ikväll ska vi ha någon typ av tjejmiddag. Igår bjöd vi in pojkar också, men tvingade de att bära smink och klänningar om de skulle träda innanför min dörr. Men nu känns det som de kommer att portas. Efter omständigheterena. Jag är inte pepp för fem öre, eller beror det på att jag nyss vaknat och inte fått min dagliga dos av socker? Tål att tänkas på..

Inga kommentarer: