lördag 18 augusti 2007

Om mindre än 24 timmar.

Om mindre än ett dygn vet jag min plats i finalen. Jag är mindre nervös nu än jag varit under hela veckan, det har liksom försvunnit för några timmar. Idag fick jag veta att fyra personer från min vänskapskrets följer med upp för att stötta mig, sen kommer även en av mina fina göteborgskor vara där uppe för att heja fram mig. Jag har fått frågan om jag är nervös, och visst kan jag erkänna att det pirrar, mest för delen då jag ska upp på scen pga min scenskräck. Men sen tänker jag nu också.. att ingen där uppe känner mig, så om det blir totalt fiasko rör det mig inte i ryggen mer än för min tid då jag står på scen, sen ser de mig aldrig igen. Jag är ju känd för mina blond moments, men jag ska försöka hålla de mindre levande imorgon kväll, det är kanske bäst så? Tror jag.. eller jag vet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fokusera och var dig själv bara så ska du se att det går bra. =)