tisdag 14 augusti 2007

New York, New York?

Nu har jag hämtat ut mina tågbiljetter inför resan till Göteborg på lördag, det blir X2000 som jag tycker så bra om och går på endast 2 timmar upp. Väl uppe ska jag göra stan med de pengar jag har. Det blir både Weekdays, Monki, Shock och H&M i Nordstan om jag får som jag vill? Runt 17:00 ska vi bortåt lokalen och soundchecka för att därefter köra igång runt 20:00, vid 22:00 är vinnaren korad och denne får en resa till NY och gå på TRL. Scenskräck är min största motgång och den kommer påverka både röst och sinne, så håll era tummar att jag ens kommer upp på scen utan att tuppa av och dunka huvudet i trappan. Sist jag intog Göteborg var under Pier Pressure, då hann vi även med ett besök på Sticky Fingers. Jag hoppas det även blir det stället vi drar till efter finalen så jag får skaka loss ordentligt och dricka tequila rose i massor. Nu borde jag komma på en jävligt bra formulering till varför jag är värd resan. Uh. Hmm? Eh? Ja, det kommer väl ur mig någon gång, helst innan lördag..

Psst. Ja bilden är från senast jag gjorde Götet osäkert ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

INte för att jag tror att du behöver det, men ändå;

Lycka till! =D

Pearl sa...

Slusk: Jag behöver det, verkligen. Tack!